'mipKancelaria' to zbudowany na bazie Microsoft Dynamics 365 system wspierający pracę kancelarii lub działów prawnych.
'mipKanelaria' jest elektronicznym repozytorium dokumentów wraz z kalendarzem rozpraw, ewidencją postępowań, poleceń i czynności. To „cyfrowa teczka” pozwalająca na sprawną kontrolę nawet w dużym zespole pracującym w wielu lokalizacjach. Moduł skanowania i oznaczania korespondencji sygnaturami w prosty sposób porządkuje i archiwizuje informacje o aktualnym statusie spraw klientów oraz w przejrzysty sposób dystrybuuje informacje wewnątrz kancelarii.
'mipKancelaria' to łatwość obsługi z poziomu Microsoft Outlook, automatyczne wysyłanie korespondencji - tworzenie list wysyłkowych, automatyczne podłączanie korespondencji mailowej (zarówno wysłanej jak i otrzymanej), a także spotkań i komunikacji z dowolnym obiektem, oraz pełny obraz klienta w systemie z dostępnością z poziomu klienta lub dowolnego, powiązanego z nim obiektu.
POLECENIA/ZADANIA
Polecenia służą do rejestracji i delegowania zadań wydawanych przez decydentów pracownikom. Podczas wykonywania polecenia istnieje możliwość rejestrowania Pism, Czynności (kosztów) oraz Działań z nim związanych. Funkcjonalność ta usprawnia proces komunikacji w organizacji, pozwala kontrolować poziom obłożenia pracowników i stan realizacji przydzielonych im zadań.
- Rejestracja i przekazywanie poleceń wewnątrz kancelarii,
- Rejestracja kosztów związanych z poleceniem,
- Rejestracja dat utworzenia, akceptacji, wykonania polecenia,
- Integracja z kalendarzem,
- Śledzenie i monitorowanie terminowości wykonywania poleceń,
- Kontrola zajętości pracowników i zasobów,
- Powiązanie poleceń z Klientem, Sprawą, Pismem, Postępowaniem,
- Raportowanie zagrożonych terminów,
- Możliwość automatycznego generowania raportów na e - mail.
PISMA
Funkcjonalność ta może wyeliminować papierowy obieg dokumentów w organizacji, usprawniając proces przydziału zadań oraz rejestracji kosztów przy jednoczesnej archiwizacji elektronicznej. Obiekt Pismo służy do rejestracji i obsługi pism przychodzących i wychodzących z organizacji. Zeskanowany dokument opatrzony jest metryką zawierającą wszelkie informacje (m.in. pochodzenie dokumentu, inf. o kliencie, o sprawie lub innym procesie, którego dotyczy).
- Archiwizacja pism przychodzących i wychodzących,
- Moduł skanujący pisma bezpośrednio do systemu mipKancelaria,
- Zwiększone bezpieczeństwo poprzez umieszczanie pism w bazie danych,
- Możliwość rejestracji kosztów związanych z pracą nad pismem,
- Przekazywanie pism wewnątrz organizacji,
- Wzorce pism,
- Automatyczne generowanie pism na postawie istniejących danych,
- Wyszukiwanie po nadanych atrybutach,
- Powiązanie pism z Klientem, Sprawą, Poleceniem, Postępowaniem,
- Raportowanie pism bez sygnatur.
CZYNNOŚCI
Moduł Czynności służy do rejestracji kosztów czasowych lub finansowych poniesionych podczas pracy nad przydzielonym zadaniem (np. pismem, poleceniem, postępowaniem sądowym i administracyjnym czy listą wysyłkową lub innym dowolnym obiektem w systemie). Czynności możemy połączyć z kontem klienta na rzecz którego koszty zostały poniesione - co jest podstawą do rozliczenia zarówno klienta jak i pracownika.
- Rejestracja kosztów czasowych,
- Rejestracja kosztów finansowych,
- Raportowanie czynności dla klienta, sprawy, postępowania, polecenia, pisma,
- Kontrola interwałów czasowych,
- Kontrola daty – bieżąca rejestracja kosztów,
- Eksport do formatu xls.,
- Eksport do systemu FK,
- Połączenie czynności z Pismem, Sprawą, Poleceniem, Klientem, Postępowaniem,
- Raport z wykonanych czynności.
ROZPRAWY
Obiekt Rozprawa służy do rejestracji rozpraw odbywających się w ramach postępowań sądowych i administracyjnych, prowadzonych przez kancelarie. Każda Rozprawa może posiadać wiele sygnatur (np.: sygnatura wewnętrzna, zewnętrzna, sądowa, itp.) – wpisanie dowolnej sygnatury wystarczy aby prawidłowo zidentyfikować postępowanie oraz automatycznie przypisać zadanie do odpowiedniego prawnika. Moduł umożliwia prowadzenie kalendarza rozpraw wraz z kontrolą przydziału ich do reprezentujących kancelarie prawników, informacje są synchronizowane z personalnymi kalendarzami prawników. Po zakończeniu rozprawy prawnik załącza notatkę, a następnie zamyka rozprawę. Istnieje możliwość rejestrowania czynności (kosztów) oraz pism związanych z rozprawą.
- Wspólny rejestr wszystkich rozpraw,
- Kontrola terminów,
- Wyznaczanie osób odpowiedzialnych,
- Proces akceptacji,
- Automatyczne powiadamianie w formie wiadomości e – mail o zaakceptowanej rozprawie,
- Automatyczne tworzenie terminu w kalendarzu Outlook,
- Kontrola obsadzenia rozpraw,
- Możliwość integracji z mapami Google,
- Baza sądów, wydziałów – automatyczne uzupełnianie danych adresowych,
- Raport rozpraw zagrożonych terminem, rozpraw nieprzydzielonych lub niezaakceptowanych.
POSTĘPOWANIA SĄDOWE I ADMINISTRACYJNE
Funkcjonalność ta pozwala agregować wszelkie informacje, dokumenty, czynności, związane z postępowaniem sądowym i administracyjnym prowadzonym przez kancelarie na rzecz klienta. Jednocześnie tworząc elektroniczną teczkę postępowania, mogącą przechowywać informacje z różnych instancji i ułatwiającą dostęp do całej historii postępowania.
- Elektroniczna teczka procesowa,
- Obsługa wielu instancji,
- Dostęp do wszystkich pism i czynności powiązanych z postępowaniem,
- Możliwość określenia kilku sygnatur (wewnętrzna, zewnętrzna, sądowa),
- Automatyczne pobieranie danych z postępowań przez obiekty powiązane,
- Kalendarz rozpraw,
- Możliwość rejestracji kosztów związanych z pracą nad postępowaniem,
- Elektroniczna archiwizacja postępowań.
SPRAWY
Obiekt Sprawa umożliwia ewidencję wszelkich zgłoszeń od klientów dotyczących porady prawnej, doradztwa, przygotowania lub konsultacji różnego rodzaju dokumentów np. umów itp. niebędących bezpośrednio związanymi z Postępowaniami Sądowymi i Administracyjnymi czy z Poleceniami.
- Rejestracja zgłoszeń klientów,
- Kontrola i sprawne zarządzanie sprawami,
- Możliwość kolejkowania spraw,
- Automatyczne rozliczenie spraw z kontraktami,
- Możliwość definiowania priorytetu i poziomu usług,
- Możliwość rozwiązywania spraw na postawie artykułów z bazy wiedzy,
- Możliwość raportowania spraw.